Ve všem dobrý

31.01.2014 20:03

MŮJ BOŽE,

Ty mi pomáháš vidět, že požehnání nezáleží tolik v přijímání dobrých věcí od tebe,

ale spíše v odhalení tvé slávy a krásy;

To je to nejpodivuhodnější, moci zahlédnout Božské ve stvořeném.

Nic není dobrého krom Tebe samého,

Jen tehdy jsem blízko dobra, když jsem nablízku Tobě!

Být jako Ty, být Tobě podobný, je to nejslavnější.

To je můj magnet, to mne přitahuje.

 

Ty jsi mé dobro v časech pokoje,

má jediná opora v časech trápení,

má k všemu dostačující pomoc, když se život nachyluje.

Pomoz mi vidět, jak dobrá je Tvá vůle ve všem,

i tehdy, když kříží (křižuje) můj život, mne samého;

uč mne i tehdy těšit se z ní.

Způsob, abych tě cítil ve všem Tvém zaopatřování,

abych viděl, že mnohé dary od Tebe, ba celé stvoření,

jsou tvými dlaněmi a prsty, které mi podáváš, abych se držel.       

Ty, nevyčerpatelný zdroji dobra,

dávám Ti z lásky sám sebe,

vše, co mám, svou rodinu, církev, sebe sama,

abys s tím naložil a učinil podle svého,

abys oslavil Sebe na mně a na všem mém.

 

Pokud to bude v souladu s Tvými věčnými úradky,

záměry Tvé milosti a konečnými cíly Tvé slávy,

pak prosím, uděl mi požehnání své útěchy.

Pokud ne, dovol mi vzdát se ho ve prospěch tvých moudrých záměrů.