Trojice

31.01.2014 19:55

TY, TROJÍ V JEDINÉM, Jediný v trojici, Bože mé záchrany,

Nebeský Otče, požehnaný Synu, věčný Duchu,

klaním se ti jako jediné bytosti, jediné podstatě,

jednomu Bohu ve třech rozličných osobách.

Přivádíš hříšníky k poznání Tebe a do svého království.

Otče, Ty jsi mne miloval a poslal Ježíše, aby mne vykoupil,

Ježíši, Ty jsi mne miloval a přijal jsi mou přirozenost,

vylil jsi svou vlastní krev, abys mne očistil od hříchu,

získal spravedlnost a přikryl mou nespravedlnost.

Duchu svatý, Ty jsi mne miloval a vstoupil do mého srdce,

implantoval do něj věčný život,

zjevil mi slávu Ježíšovu.

Trojjediný Bože, žehnám ti a chválím tě,

za lásku tak nezměrnou, nevýslovnou, tak podivuhodnou,

tak mocnou, že zachraňuje ztrápené a pozvedává je k slávě.

Otče, děkuji ti, že z plnosti své milosti jsi mne daroval Ježíši,

abych byl jeho ovcí, jeho perlou, jeho dědictvím.

Ježíši, děkuji ti, že z plnosti milosti jsi mne přijal,

Duchu svatý, děkuji ti, že z plnosti své milosti

jsi vyvýšil Ježíše jako mou záchranu,

vložil do mne víru,

podmanil mé nepoddajné srdce,

sjednotil mne s ním navěky.

Otče, Ty jsi na trůnu, abys vyslýchal mé modlitby,

Ježíši, tvá ruka je vztažena, aby přijala mé prosby,

Duchu svatý, ty jsi ochoten pomoci mým slabostem,

ukázat mi mé potřeby, dodat slova, modlit se v mém nitru,

posilnit mne, abych v modlitbě nepropadal mdlobám.

Trojjediný Bože, který rozkazuješ vesmíru,

Ty jsi mi přikázal modlit se za věci tvého království a mé duše.

Pomoz mi žít a modlit se jako ten,

kdo byl pokřtěn ve tvé trojjediné jméno.